nedeľa, 10. apríla 2016

Druhá blogová súťaž (o knižku Will Grayson, Will Grayson)

Ahojte!
Páni. Posledný článok z 27. januára – páni, mali by sme sa ísť hanbiť kamsi do veľmi čierneho kúta tej najhnusnejšej miestnosti, ktorú sa nám podarí nájsť. Vieme. Obe si uvedomujeme, že sme to poriadne zanedbali a mali by sme sa vám všetkým ospravedlniť. Ospravedlňujeme sa. A myslíme to úprimne, blog i vy, čitatelia, ste nám chýbali. Mnohokrát sme si písali, že by sa nám patrilo čosi napísať. Alebo aspoň dať o sebe vedieť, že  nás napríklad neprešiel na ceste kamión. No nikdy sme sa k tomu nedokopali.

Nuž, ale už sme konečne späť. V plnej sile (a kráse), prekonali sme útrapy písomných maturít a nám už nezostáva nič iné, než sa začať poriadne (ne)pripravovať na tie ústne. Toto však nie je článok, v ktorom sa chcem venovať tomuto. Zlosť či nespokojnosť nad otázkami NÚCEMu môžem vyjadrovať v osobitnom článku, ktorý máme obe v pláne.

Teraz, ako formu akéhosi ospravedlnenia, vyhlasujem druhú blogovú súťaž. Už dlho som ju mala v pláne, knižku mám zakúpenú snáď ešte dlhšie, no nedokázala som nájsť čas. Ak som sa nevenovala učeniu, venovala som sa hre (HOCZ) a kamarátkam, ktoré som prostredníctvom tej stránky spoznala a skrátka... zanedbávala som to tu.

O knižke som počula snáď len chválu a je mi odporúčaná zo všetkých strán. Ja samotná som ju (ešte) nečítala, no i tak predpokladám, že budúceho víťaza by mohla zaujať. Dúfam a verím v to. Každopádne, ešte k samotnej súťaži - postupovať budem tak ako Lotte pri súťaži číslo jeden: losovaním vyberiem troch ľudí, prečítam si ich odpovede a potom vyberiem tú, ktorá ma zaujme najväčšmi. 


ANOTÁCIA KNIHY: (zdroj: martinus.sk)

Dve základné pravidlá: 1. Na všetko zvysoka kašli, 2. Drž hubu!

V jeden studený večer sa na najnepravdepodobnejšom mieste v Chicagu stretnú dvaja neznámi chlapci s rovnakým menom. Od tej chvíle sa ich životy prepletajú.
Hoci žijú na rozličných predmestiach jedného mesta, akoby žili na rozličných planétach. Keď ich osud zaveje na prekvapujúcu križovatku, životy Willov Graysonov sa uberú nečakaným smerom. S pomocou nových aj starých priateľov vrátane obrovského Drobca Coopera, futbalového útočníka a nevšedne nadaného autora muzikálu, Will a Will začnú smerovať k romantickému rozuzleniu, ktoré vyvrcholí najúžasnejším stredoškolským muzikálom v dejinách.

Román je rozprávaný z dvoch perspektív. Na americkú strednú školu a život v nej čitateľ pozerá očami heterosexuálneho Willa Graysona 1, ktorý verí, že najdôležitejšie v živote je držať hubu a krok. V párnych kapitolách zase vidíme tie isté miesta a situácie očami depresívneho homosexuála Willa Graysona 2. 

Autor bestsellerov John Green (Na vine sú hviezdyPapierové mestá) spojil svoje majstrovstvo v zaujímavej kolaborácii s Davidom Levithanom. Spolu napísali vôbec prvý román s tematikou LGBT, ktorý sa dostal na rebríček najpredávanejších kníh podľa prestížneho denníka NY Times. Green je autorom nepárnych kapitol, Levithan párnych.


PODMIENKY PRE PRIHLÁSENIE DO SÚŤAŽE:
1.) Musíš mať doručovaciu adresu na Slovensku alebo Česku
2.) Smieš sa zapojiť jedenkrát. Ľudia, ktorí budú podvádzať budú zo súťaže vylúčení
PRIHLASOVACÍ FORMULÁR:
A) Povinná časť
Tí, čo nečítajú, automaticky nemusia vyplniť body 3-5.
1.     Súťaž je iba pre pravidelných čitateľov, logicky z toho vyplýva, že musíš sledovať náš blog cez Google Friend Connect alebo v skratke GFC (do komentára napíš meno, pod akým sleduješ).
2.     Napíš mi e-mail, na ktorý ťa budem môcť kontaktovať.
3.     Čítaš knihy alebo si sem dorazil/a z beauty, poprípade inak zameraných blogov?
4.     Aká je tvoja najobľúbenejšia kniha všetkých čias? Taká, ku ktorej sa rád/a vraciaš stále?
5.     Aké knihy, poprípade knižné série by si mi mohol/a odporučiť? Čím viac, tým lepšie! Pokiaľ na ne máš na svojom blogu recenzie, určite ich prihoď do komentáru.
6.     Ak teda máš nejaký blog, aj ten mi pripíš v komentári, aby som ťa mohla navštíviť a objaviť nové, pre mňa dosiaľ nepoznané blogy.
7.     Máš nejakú vlastnú tvorbu? Ak áno, čo najradšej píšeš?
8.     Nezabudni ani na svoje meno, poprípade prezývku!

B) Nepovinná časť
(Keďže budem postupovať pri súťaži rovnako ako moja spoluadminka - náhodným losovaním troch ľudí, zvýšeným počtom komentárov si môžeš navýšiť šancu toho, že ťa nakoniec vyberiem. Navyše ma to príjemne zahreje pri srdiečku. Pri týchto dobrovoľných komentároch pripíš svoje meno a e-mail, aby som vedela, ku ktorému človeku bonusové vstupy patria.)
1.     Môžeš našu stránku nájsť aj na Facebooku (po kliknutí ťa prenesie priamo na ňu). Za tento lajk si môžeš napísať o komentár viac (napíš meno, pod akým sleduješ).
2.     Poteší ma aj, ak ma budeš sledovať na Instagrame (po kliknutí ťa prenesie priamo na profil). Za toto sledovanie taktiež komentár naviac (napíš meno, pod akým sleduješ).
3.     Ak máš blog a vyhľadávaš blogové skupiny, pridaj sa aj do Lottinej- Blogujeme pre radosť (po kliknutí ťa prenesie priamo na ňu). Môžeš napísať ďalší komentár (napíš meno, pod akým sleduješ).

4.     Môžeš súťaž zdieľať hocikde na sociálnych sieťach alebo blogu, ale tak, aby som sa k tomu dostala (prilož link priamo na zdieľanie).

SÚŤAŽ TRVÁ OD 10.4. DO 10.5 - teda jeden celý mesiac. 
Fay.

5 komentárov:

  1. Som nesmierne rada, že ste späť dievčatá ^.^ Už mi veľmi-preveľmi chýbali vaše články :) Súťaž je krásna, no nezúčastním sa, pretože Greena až tak nemusím a viem, že by ma kniha nezaujala, no verím, že víťaza naozaj poteší ;)) Držím vám palce, aby matura dobre dopadla...nech sa vám darí a neviem sa dočkať vašich článkov♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1. GFC moc nepoužívám, ale Anne D :)
    2. AnnaDittrichova@seznam.cz
    3. Mojí největší vášní jsou právě knihy :) (ale nepopírám, že si občas nepřečtu beauty blog, ale spíš výjimečně.)
    4. Každopádně Harry Potter série, tu asi nic nepřekoná. Naprosto jsem tím žila a žiju, hodně pro mě znamená.
    5. Doporučuji kompletního Oscara Wilda, dále mé oblíbené spisovatelé Haruki Murakamiho a Roberta Fulghuma. Za knihy Tracyho tygr, Jonathan Livingston Racek, Farma zvířat, Cimrman Kdo chytá v žitě.. :)
    6. bývával.. :D
    7. Určitě, ráda píšu úvahy a povídky :)
    8. Anne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mony to vystihla perfektne a síce sa po nej nechcem opakovať, no aj mňa naozaj veľmi potešilo, keď mi v upozorneniach vyskočil článok od Vás. No Greena taktiež veľmi nemusím, aj keď uznávam že táto kniha znie lákavo. Navyše som sa do jednej súťaže od Vás už zapojila a stále som sa ku knihám neprepracovala -sľubujem že napravím. :) Takže chcem len popriať veľa šťastia všetkým, ktorí sa súťaže zúčastnia a Vám všetko šťastie k ústnym maturám. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoooooooooj!! Ste späť! Ani neviete ako ste ma potešili a už teraz sa teším na vaše nové články. Ako ste sa mali? Čo nové? Ako ste zvládli písomné?
    Do sútaže sa zapojím už len z dôvodu že knihy od Greena mám veľmi rád.
    1. Mildo Booklover
    2. mildomilandanis@gmail.com
    3. Áno čítam a knihy som mojou neodmysliteľnou súčasťou. Ďakujem Natalie ktorá ma k čítaniu priviedla. :)
    4. Je veľa kníh ktoré patria k mojim obľúbeným ale mne nedá inak ako spomenúť moju asi fakt najobľúbenejšiu knihu Trón zo skla. Asi vám nemusím vysvetľovať prečo tú knihu tak milujem však? :D
    5. Je veľa kníh s ktorými by som sa chcel s vami podeliť ale spomeniem také ktoré mi za poslednú dobu najviac prirástli k srdiečku. Nevypovedané som prečítal pred pár dňami a je to fakt úžasná kniha. Určite všetky knihy od Greena. Má úžasný štýl písania a pri jeho knihách sa nikdy nenudíte. (Výnimkou je pre mňa Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín. :D ) Sériu Pieseň ľadu a ohňa pri ktorej niekedy fakt mrazí. Sabriel od Gartha Nixa ktorej si momentálne dávam re-reading a je to úžasná fantasy kniha. Upírsku trilógiu ktorej prvý diel sa volá Žihadlá. Je to taká horor trilógia a ak nemáte radi upírov tak by ste si to aj tak mali prečítať. Tí upíri ani nie sú upíri ale skôr ľudia nakazený takým nechutným vírusom a je to fakt super séria. Celú sériu Nástroje smrteľníkov aj keď o nej už asi viete. :D Nočný tieň od Andrey Cremer. Sériu Vlci z Mercy Falls by ste si mali tiež určite prečítať. Inferno od Dana Browna.
    Je toho ešte strašne veľa ale to by som tu bol asi veľmi dlho. Toto je také ,,malé,, zhrnutie asi. :D Prepáčte že neposielam link na recenzie ale môj PC štrajkuje a nejdú mi kopírovať linky. :D
    6. Ako to bolo aj pri 5 tak mi nejdú kopírovať linky ale pri mne to asi ani nebude treba či? :D
    7. Tvorbu? Píšem si príbehy ale väčšinou ich potom sám zničím pretože sa mi nepáčia. :D
    8. Milan, Mildo.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyplním aj nepovinnú časť. Skúsim šťastie. :D
    1. Áno sledujem vás na fb pod menom Milan Mildo Daniš
    2. Už áno. Popravde som ani nevedel či máš ty insta ale teraz som to zistil. :D Sledujem ta pod menom booklovers.worldsk
    3. Som v skupine a sledujem vás pod menom Milan Mildo Daniš :)
    4. Súťaž zdieľam na našej fb stránke. :) https://www.facebook.com/booklovers.world.czsk/?fref=nf
    (tento link som si musel najprv opísať a potom prepísať sem :D)

    OdpovedaťOdstrániť

© daydreaming. 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis