piatok, 11. septembra 2015

Teen Wolf TAG & Would you rather

Ahojte!
Pred pár dňami Lotte zverejnila Game of Thrones tag (po kliknutí vás to zázračným teleportom prenesie na jej článok) a tak som si jedného večera i ja povedala, že to vyzerá celkom funny. A keďže som nechcela robiť úplne to isté, našla som si na amerických blogoch otázky ohľadom môjho momentálne najobľúbenejšieho seriálu.
to be honest, jediného, ktorý som celý dopozerala a čakám na každú epizódu, pretože u GOT som skončila pri prvej epizóde poslednej série a u takého the Walking Dead som poslednú sériu vlastne ešte ani nevidela. Zlá, zlá Fay.
POZOR, V ČLÁNKU SA NACHÁDZAJÚ SPOILERY.
No, ale poďme na to!
                1. AKO SI OBJAVILA TEEN WOLF?
Nuž, moja kamarátka a veľká fanúšička čohokoľvek s upírmi a vlkodlakmi mi o tom neskutočne dlho pílila uši. Zároveň aj moja spolužiačka – seriálová fanatička – ho spomenula, ale v opačnom svetle. Napokon to bolo asi pomocou tumblr a wattpadu, pričom na prvej stránke som videla strašne veľa dobrých džoukov a na druhej čítala skvelé poviedky. You know, bola som zvedavá.

2. NAJOBĽÚBENEJŠIA POSTAVA?
Kristove ponožky, ľahšia otázka by nebola? Svojím spôsobom mám rada takmer všetky postavy a je nemožné vybrať konkrétne jednu. Takže Stiles, či už void alebo nie. Neverím, že existuje človek, ktorý by Stilinského nemal rád. Potom mám veľmi rada Kiru, to je taká nešikovná postava a hrozne sa v nej vidím. A mám neskutočne rada aj Lydiu, hlavne s Parrishom (aj keď toho chlapíka mám rada aj samého. „I'm worth 5 dollars?“ scéna ma doteraz vždy rozosmeje). To sú asi moje top štyri postavy, ktoré milujem. Samozrejme, musím spomenúť aj Mamu McCallSheriffa Stilinského, pretože sú strašne super. A milovala som Isaaca, kým sa tam vyskytoval *fňuk*.
(zdroj: tumblr.com)

                3. NAJNENÁVIDENEJŠIA POSTAVA?
THEO príšerný *píp* RAEKEN.
Akože, ja nemám nič proti zlým postavám... väčšinou. Ale ruku na srdce, tohto chlapca NEZNÁŠAM snáď od momentu, v ktorom sa objavil na scéne. Čo vlastne robí? Iba zlobu – tuto stojí za Scott x Stiles breakupom, pokúša sa zabiť Scotta, mláti mi Lydiu, klame každému naokolo. Jeff, keď si už zabil Allison, Ericu, Boyda a neviem koho ešte, neublíži ti, ak zabiješ aj tohto. Thanks.
A nemala som rada ani Hayden, pretože bola vážne zlá na Liama, a pritom je také zlatíčko. Ale odkedy sú spolu, hoci po 5x10 som veľmi zvedavá ako to vyriešia, tak ju celkom znášam.
(zdroj: reallylatereviews.com)

                4. NAJOBĽÚBENEJŠIA EPIZÓDA?
Ťažko vybrať tú najobľúbenejšiu, pretože... dayum, je ich toľko. Ale v mysli sa stále vraciam k MOTEL CALIFORNIA. Pretože je tam neskutočne veľa silných scén medzi Stilesom a Scottom. A hoci omg ľudia, tá scéna na konci, plná Scott, you are my brother I love you, there is always hope rečí je... awesome!

                5. NAJOBĽÚBENEJŠÍ SHIP/PÁR?
MARRISH. MARRISH AL THE WAY. (Lydia Martin & Jordan Parrish btw)
Prepáčte, ja sa zase pekne krásne upokojím, aby som bola schopná viac sa k tomu vyjadriť. Už v štvrtej sérii padli awesome náznaky a posledná séria je plná ich momentov – hoci, duh, väčšinou sú to halucinácie dofrasa. A ja z nich nemôžem. A mám rada aj STALIU, aj keď sa to túto sériu poriadne kazí. Koniec koncov ako všetko.
Čo sa týka všade omieľanej STYDIE, nie, neshipujem ich. Skrátka, ako povedal Dylan v jednom rozhovore a Scott v piatej sérii, Stiles ju má stále rád, ale už iba ako kamarátku. A Lydia sama povedala, že je done with teenage boys. Proti ľuďom, čo ich majú radi nič nemám, pokiaľ nezačnú nadávať na Staliu alebo dokonca na Maliu samotnú. Calm down people.
(zdroj: tumblr.com)

                6. KTORÁ EPIZÓDA BOLA PRE TEBA NAJDESIVEJŠIA?
Honestly, často zatváram oči a odvraciam pohľad/vyberám sluchátka z uší, počas celej piatej série. Keďže som prvých deväť dielov pozrela v priebehu dvadsiatich štyroch hodín, ťažko povedať konkrétnu epizódu. Ale dosť som sa bála všeobecne scén s the Dread Doctors. A vtedy, keď jedna z chimér vyskočila spoza steny v 5x01 – a skoro mi tá obluda zabila budúceho manžela.

                7. ČO SI SI MYSLELA O SERIÁLI NEŽ SI HO VIDELA, ZMENILA SI POTOM NÁZOR?
Nuž, dlho som pozeranie odkladala, keďže moja spolužiačka a seriálová fanatička v jednom sa o ňom nevyjadrila veľmi dobre. A tak som myšlienku o zlých kostýmoch a podobne zdieľala s ňou. A potom som cez vianočné prázdniny nemala čo robiť a vrhla sa na to. A pozrela všetky štyri série, čiže ten názor sa zmenil. Seriál som si veľmi obľúbila a som veľmi rada.
(zdroj: giphy.com)

                 8. VIDELA SI FILM „TEEN WOLF“?
Ešte nie, ale možno to časom napravím. Uvidíme.

                9. NEJAKÉ ODHADY K BUDÚCIM DIELOM?
Nuž, keďže nás teraz čaká pauza až do marca (thanks Jeff), je po summer midfinale veľa miesta na odhady. Mojim number one je, že nás čaká veľká bojová scénka medzi Hellhoundom (aka Parrishom) a nejakou chimérou, čo bude pravdepodobne úspešná. A dúfam, že sa Scott a Stiles zase daju dokopy. A ŽE UMRIE THEO.
(zdroj: tumblr.com)

                10. NAJOBĽÚBENEJŠIA SÉRIA?
Nuž, zvádzam veľmi ťažký výber medzi treťou a piatou. Tretia bola skrátka skvelá, obe polovice, a piata je so far tiež úžasná. Nakoniec volím teda piatu, pretože ma ešte žiadna predchádzajúca séria nedonútila tak veľmi nenávidieť určité postavy a naopak milovať a báť sa o iné.

                11. NAJOBĽÚBENEJŠIA SCÉNA?
Všetky Marrish scény, či už halucinácie alebo nie.
Scénka keď mala Kira zvádzať Liama a spadla na schodoch.
J: I should kill myself scénka.
Už vyššie spomínaná scénka v Motel California.

(zdroj: rebloggy.com)

                12. ČO BY SI SI PRIALA, ABY SA STALO?
Aby sa konečne zbavili všetkých tých Dread Doctors a ich pokusov, aj úspešných aj neúspešných. Áno, myslím aj teba, Theo. Tiež si želám, aby sa vrátila Kira – čo sa vraj aj má stať, aby sa Marrish konečne dali dokopy, aby nikto nezomrel, čoho sa po tom hroznom začiatku s Lydiou v Eichen house obávam najviac. A už dve série si želám, aby sa vrátil Isaac a stále sa to nestalo.

A aby sa vám nemálilo, bavilo ma odpovedať na všetky tie otázky a tak som našla ešte would you rather TAG a spravila i ten.

                1.BOLA BY SI RADŠEJ VLKODLAK ALEBO ČLOVEK?
Ako človek by som si svojim osudom nebola veľmi istá, ale predsa len si vyberám toho človeka. Aj keď je tu stále možnosť, že by sa na mne mohli vyvŕšiť Dread Doctors...

                2. BOLA BY SI RADŠEJ V DEREKOVEJ SVORKE ALEBO SCOTTOVEJ?
Uhhhh... asi radšej Scottovej, keďže Derek je teraz len boh vie kde. A navyše, Scott je true alpha, takže to velenie má nejako v krvi. Better for me.
(zdroj: pinterest.com)

                3. BOLA BY SI RADŠEJ PRIATEĽKOU LYDIE A ALLISON, ZATIAĽ ČO BY PO VÁS POTAJME STREHLA ERICA ALEBO BY SI BOLA PRIATEĽKA ERICY A OSTATNÉ DIEVČATÁ BY TEBOU OPOVRHOVALI?
Allison nemám, ako som už spomínala, veľmi rada. I tak si však volím prvú možnosť, pretože zbožňujem Lydiu. A Erica beztak umrie. Aj Allison. #sorrynotsorry

                4. RADŠEJ BY SI CHODILA SO SCOTTOM ALEBO STILESOM?
Damn, Scira aj Stalia sú skvelé shipy, ale aj tak si asi vyberám Stilesa. Mám rada sarkastických ľudí, čo on bezpochyby je. A previezol by ma v tom jeho džípe – akože, teraz je jeho osud dosť na vlásku, ale there is always hope.
(zdroj: tumblr.com)

                5. VO SVORKE BY SI RADŠEJ BOLA ALFA ALEBO BETA?
Beta, nezvládam krízové situácie – takto by to zostalo na šéfovi a nie na mne. Toto ani nebolo rozhodovanie, pretože ak by som bola alfou, svorka by veľmi dlho nevydržala.

                6. RADŠEJ BY SI OBJALA ISAACA ALEBO POBOZKALA SCOTTA?
Objala Isaaca – a potom ho pobozkala. Lebo omg Isaac! Strašne skvelá postava a veľmi, veľmi ma mrzí, že Daniel odišiel natáčať iný seriál a na TW už nemal čas.

                7. BOLA BY SI RADŠEJ STILESOVOU VLKODLAČOU PRIATEĽKOU ALEBO ISAACOVOU ĽUDSKOU?
Isaacovou ľudskou. Čo viac treba povedať? Stilesa mám vážne rada a keby obaja súhlasili, že monogamný vzťah nepotrebujú, asi by som bola ľudskou priateľkou oboch. Haha, mám to vymyslené.
(zdroj: tumblr.com)

                8. RADŠEJ BY SI ODMIETLA STILESA ALEBO SA ROZIŠLA S ISAACOM?
Omg toto čo je? Ľudia, prečo vymýšľate takéto satanské otázky? Odmietla Stilesa, predpokladám, že to by bolelo menej ako rozchod – a navyše, Stiles má Maliu, Isaacovi už Allison umrela. 
(zdroj: tumblr.com)

A čo vy? Pozeráte Teen Wolf? Aký je váš názor? A ako písala Lotte vo svojom článku, určite mi zanechajte v komentároch odkaz na váš článok, ak sa rozhodnete urobiť tento tag! :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

© daydreaming. 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis