sobota, 18. júla 2015

PROJEKT: #TRVLR15

Jasenovský hrad
Zdravím vás pri ďalšom článku.
Už ubehlo zopár dní od momentu, kedy na tomto blogu vyšiel posledný príspevok. Ja viem, asi sme s Fay tak trochu lajdáčky, teda najmä moja maličkosť, keďže som sa odklonila od dennej rutiny písania článkov, vstávania v trestuhodný čas a dodržiavania akéhosi "rozvrhu". Ospravedlňovať sa nebudem, chcela som si chvíľku oddýchnuť a aj sa to podarilo, a teda môžem byť opäť plne aktívna a zahrnúť vás článkami z rôznych rubrík.

Tento príspevok je z iného súdka, než ako ste zvyknutí lebo vám chcem predstaviť nový projekt, ktorý by som rada rozbehla len pre vlastné potešenie. Poslednú dobu sme to s priateľom akosi zanedbávali, čiže je najvyšší, ba priam pokročilý, čas na nápravu.

Rada by som vám predstavila Projekt Traveler 2015, v preklade Cestovateľ. Je to náš vlastný výmysel zľahka inšpirovaný pánom, ktorého preslávil jeho projekt s názvom Follow me to. Cieľ nášho projektu, a zároveň výzvy pre vás, je v podstate ten istý - sú letné prázdniny, a to znamená jediné, cestovanie.
Košice, námestie
Určite sa tešíte z každého výnimočného momentu, obzvlášť tých, keď navštívite buď úplne nové miesto, na ktorom ste predtým nikdy neboli, alebo už staré, ale také, čo vám prirástlo k srdcu. Žijeme v modernej dobe plnej technických vymožeností, a preto predpokladám, že všetci máte mobilné zariadenia, a či fotoaparáty, kamery a podobné užitočné vecičky. Myslím si, že každý z nás si rád odfotí krásne miesto, majestátne pamiatky alebo úžasný výhľad z hôr. Prečo sa s tým nepodeliť s ostatnými? A vlastne, prečo nevziať niekoho so sebou?

Poviete si možno, že je to drahé, ale v skutočnosti vás nový člen vašej posádky nemusí stáť ani cent. Verím, že nie som sama srdcom dieťa, a že máte aj vy doma plyšové hračky od macíkov až po slonov. A stavím sa, že jeden z nich je váš najobľúbenejší. Tak mu teda dajte možnosť objaviť nové miesta spolu s vami!

Týmto by som vás rada pozvala do mojej výzvy zapojiť sa do projektu #TRVLR15, ktorý bude prebiehať na instagrame nielen toto leto, ale až do konca roka! Postnite fotku s vašim najobľúbenejším plyšovým zvieratkom na mieste, kde sa práve nachádzate, a ja si ich určite rada pozriem! Navyše, potešíte tým nielen svoje srdce, ale isto aj srdce vášho plyšového miláčika (ja viem, oni nežijú, ale shut up!). Spravme si ešte krajšie prázdniny a zvyšok roka spoločne, čo poviete?

Ku každému miestu, ktoré s Cestovateľom navštívime budem písať i samotný článok, nech to nie je len instagramový projekt. Navyše, ak sa do tohto projektu zapojíte na blogu i vy a budete pridávať fotky na instagram, rada si váš blog hodím na ten svoj, do nejakého zoznamu, aby ostatní ľudia mohli vidieť, kam ste sa tento rok dostali! Jedinou podmienkou je dať o tom vedieť i čitateľom vášho blogu a možno spomenúť, že tento projekt je organizovaný týmto blogom, faylotte.blogspot.sk!

(A navyše je dosť možné, že keď mi prepne v hlave, usporiadam TRVLR15 súťaž o nejaké hodnotné ceny, určite sa teda oplatí zúčastniť sa tohto projektu, výzvy.)
Charlotte.

3 komentárov:

  1. Podobný projekt s plyšákom bol, tak asi pred rokom na jednom knižnom blogu, kde sa to volala S plyšákom na cestách...a malo to peknú odozvu :) Ja by som sa zapojila, ale nie som až taká cestovateľská duša...Radšej fotím prírodu a tak...Ale držím palce, aby sa vám do projektu niekto zapojil...inak Charlotte, vyhrala si u mňa na blogu 1.balíček, takže nezabudni odpísať na e-mail, pretože by som musela losovať nového víťaza...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som nevedela, z blogerského sveta som asi na rok a pol vypadla, takže mi to muselo ujsť. Snáď sa autorka nenahnevá a možno, že aj toto bude mať peknú odozvu. A vlastne ani nejde o to, aby daný človek cestoval niekam ďaleko, stačí pokojne prísť na obľúbené miesto, ktoré pre danú osobu čosi znamená. A plyšáčik cestuje tiež, pre neho to je veľká jazda, keď sa presunie z postele/izby do veľkého sveta. :)
      Ďakujem krásne za upozornenie, spätný mail sa mi už podarilo poslať. :)
      Charlotte.

      Odstrániť
    2. Ja myslím, že je pekné oživiť túto tému s plyšákmi, takže chválim a teším sa na fotky...tie vždy obdivujem u každého :)) A veru, plyšáky budú mať veľkú radosť :D A e-mail prišiel, zajtra ti výhru odošlem ;)

      Odstrániť

© daydreaming. 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis